Stránky

sobota 2. júla 2011

Cheesecake New York style

Cesto:
  • 400 ml kakaových keksov
  • 7 lyžíc rozpusteného masla

Plnka:
  • 1kg krémového syra
  • 500 ml salka
  • 4 vajcia
  • 90 ml hladkej múky

Zdobenie:
  • čerstvé jahody
  • šľahačka
  • tortové želé

Cesto som si pripravila zo zmixovaných kakaových BB keksov a rozpusteného masla. Všetko som to potom nasypala do tortovej formy a poriadne utlačila na dno.
Plnka pozostáva z krémového syra, ktorý som rozmiešala so salkom a pridala som 4 žĺtka. Následne som do masy postupne pridávala hladkú múku. Na záver som zľahka zamiešala bielkový sneh a plnku som naliala do formy.
Koláč som piekla na 150 stupňov asi 75 minút, dobrý je vtedy keď povrchu mierne popraská.
Po upečení som cheesecake nechala vo forme a na vrch som poukladala čerstvé jahody, ktoré som poliala tortovým želé. Tortu som ozdobila šľahačkou a do rána som ju nechala v chladničke a samozrejme neustále som na ňu myslela.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára